Udbudskonsulenter søges til spændende strategisk indkøbssamarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Leder du efter en arbejdsplads med gode kollegaer, godt arbejdsmiljø og frihed under ansvar? Så er det måske lige præcis dig vi søger.

Fællesindkøb Fyn er et strategisk indkøbssamarbejde med deltagelse af Faaborg-Midtfyn, Kerte­minde, Langeland og Nordfyns kommuner. De 4 kommuner repræsenterer samlet knap 120.000 indbyggere, samt et årligt indkøbsvolumen af varer og tjenesteydelser på ca. 3 mia. kr.

Vores afdeling består lige nu af 9 dygtige medarbejdere fordelt på 3 forskellige teams, hvoraf flere overlapper hinanden. I vores udbudsteam er vi lige nu 5 medarbejdere, men vi har imidlertid fået flere nye opgaver, hvorfor vi søger 2 nye kollegaer til dette team.

Vi søger 2 talentfulde, strukturerede og selvstændigt arbejdende udbudskonsulenter med stort drive og engagement, samt lyst til at arbejde med offentlige indkøb.
Opgaverne vil spænde vidt, herunder at stå i spidsen for gennemførelse af udbud og tilbudsindhentninger, opfølgning på leverandørkontrakter, samt support og rådgivning af slutbrugerne. Der vil også ligge en del analysearbejde i jobbet.
Fælles for de 2 kommende kollegaer er evnen og lysten til at samarbejde og skabe dialog, internt såvel som eksternt, da det er en forudsætning for at vi lykkes. Det er derfor vigtigt at være god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt, samt har en udadvendt og selvstændig personlighed med solide samarbejdsevner, og ikke mindst godt humør. 

Stilling 1 – Udbudskonsulent til udbud af varer og tjenesteydelser
Vi forventer at du har en helheds- og procesorienteret tilgang til opgaverne, herunder gerne erfaring med projektledelse, samt interesse og lyst til at arbejde med IT-systemer der understøtter processerne.
Erfaring med EU's udbudsregler, herunder udbudsloven, praktisk erfaring med offentlige udbudsprocesser og kontraktstyring vil blive vægtet positivt.

Din baggrund kunne f.eks. være:

  • Akademisk baggrund evt. nyuddannet cand.merc.(jur.) eller cand.jur.
  • Professionsbachelor som fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske med kendskab til offentlige indkøb
  • Administrativ uddannelse med speciale i kontor samt solid erfaring med selvstændige opgaveløsninger, f.eks. advokatsekretær, lægesekretær eller juridisk assistent
  • Uddannelse eller erfaring indenfor projektledelse


Stilling 2 – Udbudskonsulent til Bygge og- anlægsopgaver
Stillingen er nyoprettet hvorfor du vil have mulighed for at præge dine arbejdsopgaver og dagligdag alt efter hvilken uddannelse og erfaring du kommer med.
Erfaring med Udbudsret og entrepriseret, herunder AB 18 og ABT 18, vil være en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er at du har mod på – og lyst til at arbejde med projektledelse af offentlige udbudsprocesser inden for bygge— og anlægsområdet.

Din baggrund kunne f.eks. være:

  • Bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller have erfaring fra et rådgivende ingeniørfirma, forsyningsselskab eller en offentlig teknisk forvaltning.
  • Faglært håndværker med solid erfaring som tovholder på større projekter.
  • Akademisk baggrund herunder jura, forvaltning eller økonomi.

Uanset din baggrund vil du i forbindelse med din ansættelse blive tilbudt relevant uddannelse/kursus i udbudsloven, ligesom der er mulighed for efteruddannelse indenfor Bygge – og anlæg, såfremt din erfaring kommer fra almene EU-udbud af varer– og tjenesteydelser.

Vi tilbyder en udfordrende og motiverende arbejdsplads med mange samarbejdsrelationer og et uformelt og værdibåret arbejdsmiljø, kendetegnet ved professionelle ambitioner, samt faglig og personlig udviklingstrang, med vide mulighe­der for selv at præge job og dagligdag.
Arbejdspladsen er placeret i Nr. Broby. Vi arbejder fleksibelt med en kombination af kontordage og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Tiltrædelse pr. 1. november eller snarest muligt. Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhand­lings­berettigede organisation.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til Indkøbs- og Udbudschef Sune B. Nancke, tlf. 7253 1196 – mail: snanc@fmk.dk eller Udbudskonsulent Thania Vexlund Thomsen, tlf.: 7253 1199 - mail: tthom@fmk.dk.
Du kan også finde flere informationer om Fællesindkøb Fyn på www.indkobfyn.dk.

Ansøgning
Vil du være med til at gøre en forskel for kommunerne i Fællesindkøb Fyn, så glæder vi os til at modtage din ansøgning senest den 1. september 2024. Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 5. og 12. september 2024.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Faaborg-Midtfyn Kommune, Tinghøj Allé, 5750 Ringe

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097993

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet