Social- og sundhedshjælper søges til et respirationsteam i Broby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en moden SSH eller ufaglært, som har hjertet på det rette sted, og kan være med til at skabe god og tryg hverdag for en kvinde på 66 år? Så er det måske dig vi søger efter!

Jobbeskrivelse:

Jobbet som respiratorisk hjælper på dette team, finder sted i kvindens egen bolig. Borgeren har ALS, har en C-PAP, en hostemaskine til dagen og en C-pap om natten. Hun kan kommunikere via en staveplade. Det er vigtigt at der skabes en god ro og tryghed ved borgeren, da hun ikke er god til forandringer.  Vi varetager både den respiratoriske overvågning og de kommunale ydelser i hjemmet.

Der er tale om 8 timers vagter fra kl. 06.30-14.15, 14.00-22.15 eller 22.00-07.30. Der er tale om en stilling på 20 timer om ugen i gennemsnit i alle vagtlag. Der vil være 18 vagter på 8 uger. Opstart vil være hurtigst muligt.

Det vil være en fordel hvis du er fleksibel og kan arbejde 8 timers vagter, både dag – aften og nattevagter, altid vågne nattevagter grundet den konstante respiratoriske overvågning.

Du bliver ansat i en fast stilling, hvor du selvstændigt skal træffe hurtige og afgørende beslutninger. Men du er ikke alene. Du får en grundig oplæring af dine kollegaer på teamet. Dine kollegaer i Carelinks teamafdeling er din backup og dine tætte sparringspartnere. Og vi sørger desuden for, at dine faglige kompetencer bliver vedligeholdt og opdateret med Carelinks kontinuerlige udbud af kurser

Vi kan tilbyde dig:

  • 8 timers vagter
  • Fast arbejdssted
  • Ferie iht. ferieloven
  • Løn under sygdom
  • Attraktiv pensionsordning
  • Opsigelsesvarsel
  • Løn og pension i henhold til Landsoverenskomst for handicaphjælp i borgers eget hjem (minus BPA) indgået mellem FOA og Dansk Erhverv.

Hvad forventer vi af dig?

  • Du er uddannet SOSU- hjælper eller ufaglært
  • Du har en høj faglighed
  • Du er tålmodig og kan skabe ro i hverdagen
  • Du har lyst til at arbejde med respiratorisk overvågning
  • Du har kan bidrage til en positiv hverdag
  • Du har en robust og beslutsom karakter
  • Du er omsorgsfuld og meget ansvarsfuld
  • Du er respektfuld i dine relationer og over for dine omgivelser
  • Du møder alle værdigt og ligeværdigt
  • Du kan arbejde selvstændigt og er tryg ved at træffe egne beslutninger
  • Du er fleksibel og besidder gode samarbejdsevner


Du formår at skabe trygge rammer og være nærværende, samtidig med at du kan mærke, når borgeren har brug for et lyttende øre, en håndsrækning eller noget helt tredje. Den gode omsorg findes nemlig i detaljen.

Og så er det er et ekstra plus, hvis du samtidig er både glad og humørfyldt og evner at sprede god og positiv energi i din egen og andres hverdag.

Og så er det er et ekstra plus, hvis du samtidig er både glad og humørfyldt og evner at sprede god og positiv energi i din egen og andres hverdag.

Vil du være med til at føre Carelinks kerneværdier ud i livet?

Kan du se dig selv som en del af en organisation med hjerterne og værdierne på rette sted?  Brænder du, ligesom os, for at skabe rammerne for det bedst mulige liv for alle med brug for vores hjælp? 
Vi har respekt for hinanden, vi finder løsninger og vi gør det ordentligt - så skynd dig til tasterne og send en ansøgning til os.

Send din ansøgning og CV til rekrutteringskonsulent Filori Selvi Aydin på fsa@carelink.dk

Vi afholder samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (12-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

CARELINK A/S, Alsvej, 8940 Randers SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943586

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet