Økonomiansvarlig og administrativ medarbejder søges til lille bosted for voksne udviklingshæmmede

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Økonomiansvarlig og administrativ medarbejder søges til lille bosted for voksne udviklingshæmmede

Stillingen er på 20 timer med tiltrædelse hurtigst muligt.

Hvem er vi?

 

Midgård er et bo – og arbejdsfællesskab, som ligger i den lille landsby Ølsted på Midtfyn.

Vores tilbud henvender sig til 11 voksne udviklingshæmmede, som har behov for en rytmisk genkendelig hverdag. Vi har fokus på at den enkelte kan føle sig som en værdifuld del af fællesskabet og at de sociale kompetencer styrkes. Arbejdslivet har en stor plads i beboernes dagligdag. Vi har vores eget aktivitets- og samværstilbud som består af bageri, køkken og serviceaktiviteter.

Vi arbejder ud fra en nutidig Rudolf-Steiner pædagogik og low-arousal tilgangen.

 

Vi ser stor værdi i at være en mindre arbejdsplads, hvor der er kort fra idé til handling. Vi udvikler stedet i fællesskab og ser det som en styrke, at vi er medarbejdere i mange forskellige aldersgrupper.

 

Hvem er du?

Du motiveres af faglige udfordringer med fokus på både helheden og detaljen, trives med at arbejde inden for deadlines og formår at bevare overblikket.

Du er på udkik efter en økonomistilling kombineret med administrative opgaver.

Du er struktureret og ærekær omkring dit arbejde. Du er en positiv person, som sætter pris på et tæt samarbejde med ledelse og kollegaer, samtidig med at du tager ansvar for dine egne opgaver.

Arbejdsopgaver

Dine opgaver i jobbet vil være alsidige, og du vil blandt andet få følgende opgaver:

  • Almindelig daglig regnskabsføring, betaling af regninger etc.
  • Bogføring
  • Månedlige afstemninger og budgetopfølgning
  • Løn, oprettelse i lønsystem, tilmelding til pensionssystem, lønberegning
  • Kontakt til kommuner og Socialtilsyn omkring økonomi
  • Opdatering af Tilbudsportalen
  • Udarbejdelse af materiale til revisor ifm. årsregnskab
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Overblik over den samlede økonomi
  • Løbende administrative opgaver

Du skal være indstillet på, at du udover ledelsen er den eneste ansatte, som beskæftiger sig med økonomien.

Vi forventer at du har kendskab til lønkørsel, bogføring og Office pakken.

Det er en fordel men ikke et krav at du har kendskab til Dataløn og e-conomic.

Du overtager en struktureret og velfungerende økonomi.

Arbejdstider

Arbejdstiden ligger i dagtimerne kl.9-14 man., tirs., tors. og fred.

Ansættelsessamtaler: Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

Ansøgningsfristen

Ansøgningen skal indeholde dokumentation for uddannelse, fyldestgørende CV og relevante bilag. Ansøgningen mærkes ”Økonomiansvarlig medarbejder” og sendes kun på mail.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Yderligere oplysninger fås hos forstander Malin Puhst mail: mp@midgaardfyn.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Den selvejende institution Midgård Bo- og arbejdsfællesskab, Ølstedgårdsvej, 5672 Broby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938260

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet