GENOPSLAG: Økonomiansvarlig medarbejder søges til lille bosted for voksne udviklingshæmmede

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

GENOPSLAG: Økonomiansvarlig medarbejder søges til lille bosted for voksne udviklingshæmmede

Stillingen er på 30 timer (evt. færre) med ansættelse hurtigst muligt.

Hvem er vi?

 

Midgård er et bo – og arbejdsfællesskab, som ligger i den lille landsby Ølsted på Midtfyn.

Vores tilbud henvender sig til 11 voksne udviklingshæmmede, som har behov for en rytmisk genkendelig hverdag. Vi har fokus på at den enkelte kan føle sig som en værdifuld del af fællesskabet og at de sociale kompetencer styrkes. Arbejdslivet har en stor plads i beboernes dagligdag. Vi har vores eget aktivitets- og samværstilbud som består af bageri, køkken og serviceaktiviteter.

Vi arbejder ud fra en nutidig Rudolf-Steiner pædagogik og low-arousal tilgangen.

 

Vi ser stor værdi i at være en mindre arbejdsplads, hvor der er kort fra idé til handling. Vi udvikler stedet i fællesskab og ser det som en styrke, at vi er medarbejdere i mange forskellige aldersgrupper.

 

Hvem er du?

Du motiveres af faglige udfordringer med fokus på både helheden og detaljen, trives med at arbejde inden for deadlines og formår at bevare overblikket.

Du er på udkik efter en bred økonomistilling med mulighed for at påvirke stillingens indhold, komme tæt på vigtige beslutninger og bidrage til den økonomiske stabilitet.

Du er struktureret, ærekær omkring dit arbejde og har helt styr på debet/kredit. Du er en positiv person, som sætter pris på et tæt samarbejde med ledelse og kollegaer, samtidig med at du tager ansvar for dine egne opgaver.

Arbejdsopgaver

Dine opgaver i jobbet vil være alsidige, og du vil blandt andet få følgende opgaver:

  • Almindelig daglig regnskabsføring, betaling af regninger etc.
  • Bogføring
  • Månedlige afstemninger og budgetopfølgning
  • Løn, oprettelse i lønsystem, tilmelding til pensionssystem, lønberegning
  • Kontakt til kommuner og Socialtilsyn omkring økonomi
  • Opdatering af Tilbudsportalen
  • Udarbejdelse af materiale til revisor ifm. årsregnskab
  • Udarbejdelse og konsolidering af budgetter
  • Stort overblik over den samlede økonomi samt fremlæggelse af denne på 4 bestyrelsesmøder om året
  • Samarbejde med forsikringsmægler

Du skal være indstillet på, at du udover ledelsen er den eneste ansatte, som beskæftiger sig med økonomien.

Vi forventer at du har kendskab til lønkørsel, bogføring og Office pakken.

Det er en fordel men ikke et krav at du har kendskab til Dataløn og e-conomic.

Du overtager en struktureret og velfungerende økonomi.

Arbejdstider

Arbejdstiden ligger i dagtimerne man. -fred. efter nærmere aftale med forstander.

Du skal have kørekort B.

Ansættelsessamtaler: Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

Ansøgningsfristen er den 16.6.2023

Har du ikke hørt fra os senest d. 30.6.2023, er stillingen besat til anden side, og vi takker for din interesse.

 

Ansøgningen skal indeholde dokumentation for uddannelse, fyldestgørende CV og relevante bilag. Ansøgningen mærkes ”Økonomiansvarlig medarbejder” og sendes kun på mail.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Yderligere oplysninger fås hos forstander Malin Puhst mail: mp@midgaardfyn.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Den selvejende institution Midgård Bo- og arbejdsfællesskab, Ølstedgårdsvej, 5672 Broby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: mp@midgaardfyn.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838428

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet