BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du arbejde procesorienteret med udvikling og implementering af nye tiltag? Vil du være med til at skabe forandringer, som har en konkret værdi for vores organisation og interessenter? Så tilbyder vi lige nu et spændende job som proceskonsulent/specialkonsulent hos Socialtilsyn Syd.
Som vores nye medarbejder i Data- og Udviklingsafdelingen, vil du indgå i et team på i alt 3 engagerede medarbejdere og 3 studentermedhjælpere, der varetager en bred vifte af opgaver omkring driften af Socialtilsyn Syd.
Primær arbejdsopgave
Dit primære ansvarsområde bliver at tilrettelægge processer for Socialtilsyn Syds strategiske udvikling. Den strategiske udvikling vil bestå af nye projekter og revidering af eksisterende arbejdsprocesser. I samarbejde med dine kolleger vil du varetage opgaver med at understøtte, strukturere og facilitere tiltag, som medvirker til, at vi kan komme sikkert i mål med vores ambitioner for den strategiske udvikling. Vi skal som afdeling udfordre organisationen samtidig med, at vi skal være ydmyge over for opgaven og planlægge realistisk i et tæt samarbejde med de relevante samarbejdspartnere i organisationen.
Din profil
Du har en relevant kandidatuddannelse og har mindst et par års erfaring og dokumenterede resultater inden for projekter og procesarbejde. Det vigtigste er, at du er udadvendt og nysgerrig, kan tage initiativ selvstændigt og sammen med andre.
Rollen som proceskonsulent kalder på nogle spidskompetencer, og vi forestiller os, at du kan varetage opgaver inden for:
Procesdesign:
- Omsætte strategiske mål/projekter til gode processer
- Understøtte at designede arbejdsprocesser er effektive, klare og implementer-bare
- Oprette proces og projektdokumentation, herunder flowdiagrammer og beskrivelser, for at hjælpe involverede medarbejdere med at forstå og følge projekter/tiltag.
- Færdigheder i at facilitere møder og workshops, der skaber engagerende diskussioner, refleksion og udvikling, men som holder fokus på formålet
- At bistå ledelse og egen leder til strategimøder, så disse omsættes til egentlige strategiske mål/projekter
- Løsningsorienteret med evne til hurtigt at analysere, selv når uforudsete udfordringer opstår.
- kan arbejde selvstændigt og håndtere flere projekter/processer samtidigt.
Hvad vi tilbyder
Hos Socialtilsyn Syd har vi i en uformel atmosfære, hvor professionalisme, frihed under ansvar og muligheder for at præge sin egen hverdag går hånd i hånd med godt kollegialt sammenhold. Du vil træde ind i Data- og Udviklingsafdelingen, som er en fusionering af de to tidligere afdelinger Data og Planlægning og Udviklingsafdelingen. De to afdelinger lægges officielt sammen 1. januar 2025 samtidig med din tiltrædelse. Du får dermed mulighed for at være en del af den nye afdeling fra start.
Dine nye kolleger ser frem til at byde dig velkommen
Du bliver en del af Socialtilsyn Syd hvor vi er 83 medarbejdere, som alle arbejder hen imod en fremtid, hvor vi sammen bliver klogere. Socialtilsyn Syd består af et sekretariat og to fagopdelte driftsafdelinger inden for hhv. plejefamilieområdet og tilbudsområdet. Du vil få din daglige gang i vores nyindrettede lokaler i Nr. Broby, hvor bussen kører lige til døren. Socialtilsyn Syd er en del af Faaborg-Midtfyn Kommune. Vi tilbyder gode arbejdsvilkår i en kommune, der lægger vægt på god trivsel.
I Data- og Udviklingsafdelingen har vi en uformel kultur, hvor vi kan grine sammen, samtidig med at vi altid har øje på den gode opgaveløsning.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til relevant overenskomst, hvor de rette kompetencer honoreres gennem forhandling. Socialtilsyn Syd indhenter privat straffeattest forud for en eventuel ansættelse.
Tiltrædelse 1. januar 2025 eller snarest muligt.
Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til leder af Data- og Udviklingsafdelingen, Kristian Jørgensen, på telefon 72 53 19 61 eller leder af plejefamilieafdelingen Manja Rasmussen på telefon 72 53 21 74.
1. samtaler forventes afholdt onsdag 13. november 2024, og evt. 2. samtaler forventes afholdt tirsdag 19. november 2024.
Der kan mellem 1. og 2. samtale indgå tests som en del af rekrutteringen.
Ansøgningsfrist er søndag 10. november 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Faaborg-Midtfyn Kommune, Østerågade 40, 5672 Broby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131916