BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi mangler en kollega til vores team - til at løfte en opgave som er bærende for vores to driftsområder plejefamilie og tilbud.
- Har du lyst til praktisk opgaveløsning inden for en konkret administrativ opgave?
- Arbejder du struktureret, selvstændigt og målrettet med stillede opgaver?
- Motiveres du af rutineopgaver og har blik for detaljen?
- Trives du med en bred kontaktflade bestående af interne og eksterne parter?
- Ønsker du at være en del af en organisation, der forventer, at du tager medansvar for fælles praksis?
I Socialtilsyn Syd lægger vi vægt på en uformel omgangsform, hvor der er let adgang til ledelse og kollegaer i alle funktioner - dette med henblik på organisatorisk læring og fælles praksis.
Du vil blive en del af et tværfagligt sekretariat med kompetencer inden for jura, økonomi, administration, data m.v. Vi har et godt socialt miljø, en uformel omgangstone og lægger vægt på samarbejde om opgaven.
Dit arbejdsfelt
Socialtilsynenes hovedopgave er at godkende og føre tilsyn med plejefamilier og sociale tilbud.
Du vil indgå i et team på i alt fire administrative medarbejdere, der varetager alle opgaver omkring driften af Socialtilsyn Syd. Teamet vægter det gode samarbejde højt.
Dine opgaver vil primært være:
- Indhentelse af oplysninger fra anbringende kommuner og andre instanser
- Assistance med håndtering af whistleblows med bekymring om kvaliteten i godkendte plejefamilier og tilbud
- Samt øvrige forefaldende administrative opgaver
- Er serviceminded og har gode samarbejdsevner
- Har overblik og bevarer roen i travle perioder
- Sætter en ære i at løse opgaverne til tiden og i høj kvalitet
- Er fortrolig med anvendelse af IT i den daglige opgaveløsning
Endvidere tilbyder vi
- Gode arbejdsvilkår i en kommune, der lægger vægt på god trivsel
- Muligheden for at være med til at videreudvikle Socialtilsyn Syd som ansvarlig myndighed, professionelt tilsyn og moderne arbejdsplads
- Grundig oplæring i opgaven, hvor der altid er mulighed for sparring med erfarne kollegaer
I Socialtilsyn Syd er vi 83 medarbejdere, som alle arbejder hen imod en fremtid, hvor vi sammen bliver klogere. Socialtilsyn Syd består af et sekretariat og to fagopdelte driftsafdelinger inden for hhv. plejefamilieområdet og tilbudsområdet. Uafhængigt af, hvilken stilling og funktion, den enkelte udfylder, så vægtes fagligheden altid højest i Socialtilsyn Syd.
Socialtilsyn Syd er en del af Faaborg-Midtfyn Kommune. Vi har til huse i nyindrettede lokaler i Nr. Broby, hvor bussen kører lige til døren.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 30-37 timer om ugen. Ansættelse sker i henhold til HK-overenskomsten med udgangspunkt i grundløntrin 13 med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Socialtilsyn Syd indhenter privat straffeattest forud for en eventuel ansættelse.
Tiltrædelse 1. september 2024 eller snarest muligt.
Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til administrationsleder Claus Ribe Bagge, tlf. 72 53 19 87 eller administrativ medarbejder Dorthe Eriksen, tlf. 72 53 38 99.
1. samtaler forventes afholdt torsdag den 4. juli 2024 og evt. 2. samtaler forventes afholdt mandag den 8. juli 2024.
Der kan mellem 1. og 2. samtale indgå tests som en del af rekrutteringen.
Ansøgningsfrist er tirsdag den 2. juli 2024, kl. 8.00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Faaborg-Midtfyn Kommune, Østerågade 40, 5672 Broby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6074473