BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vild med administrative opgaver? Og vil du være Socialtilsyn Syds primære kontakt til sociale tilbud, ifm. indberetning og godkendelse af oplysninger? Så kan du meget vel være Socialtilsyn Syds kommende medarbejder.
Som vores nye administrative medarbejder i enheden for data og planlægning, vil du indgå i et team på i alt fem engagerede medarbejdere, der varetager en bred vifte af opgaver omkring driften af Socialtilsyn Syd. Som noget nyt skal data og planlægning være tovholder på sociale tilbuds indberetning og godkendelse af oplysninger på Tilbudsportalen. I den forbindelse opretter vi en supporttelefon og postkasse – og her kommer du ind i billedet.
Primær arbejdsopgave
Som vores nye administrative medarbejder bliver dit overordnede ansvar at håndtere Socialtilsyn Syds praksis for indberetning og godkendelse af oplysninger på Tilbudsportalen.
Mere konkret bliver dine opgaver at:
- Vejlede tilbud om indberetning på Tilbudsportalen via supporttelefon og postkasse
- Screene indberetninger på Tilbudsportalen
- Håndtere intern koordinering af indberetninger
- Oprette arbejdsopgaver i vores fagsystem, relateret til oplysninger fra Tilbudsportalen
- Orientere tilbud ved afvisning af indberetninger
- Monitorere indberetnings-flowet via Tilbudsportalen og Excel
- Ad hoc-opgaver i relation til enhedens øvrige opgaver
God teknisk forståelse og erfaring med telefonisk betjening
Det er ikke centralt hvad din baggrund er – Det vigtigste er at du kan yde en sikker vejledning på telefonen og skriftligt. Opgaven kræver at man har relativt nemt ved at sætte sig ind i nye systemer, men vi har ikke en forventning om at du har kendskab til Tilbudsportalen på forhånd. Vi sørger for en god oplæring i den praksis du skal arbejde i. Den er også ny for os, da vi ruller den ud pr. 1 september.
Da opgaven også indeholder et stort element af screening og intern koordinering, ser vi gerne at du er detaljeorienteret og værner om, at opgaverne altid løses med høj kvalitet.
Derudover forstiller vi os:
- At du er rutineret bruger i Office pakken og særligt Excel
- At du er serviceminded, da du dagligt skal hjælpe både kolleger og sociale tilbud
- Har overblik og bevarer roen i travle perioder
Du bliver en del af Socialtilsyn Syd hvor vi er 83 medarbejdere, som alle arbejder hen imod en fremtid, hvor vi sammen bliver klogere. Socialtilsyn Syd består af et sekretariat og to fagopdelte driftsafdelinger inden for hhv. plejefamilieområdet og tilbudsområdet. Du vil få din daglige gang i vores nyindrettede lokaler i Nr. Broby, hvor bussen kører lige til døren. Socialtilsyn Syd er en del af Faaborg-Midtfyn Kommune. Vi tilbyder gode arbejdsvilkår i en kommune, der lægger vægt på god trivsel.
I enheden for data og planlægning har vi en uformel kultur hvor vi kan grine sammen, samtidig med at vi altid har øje på den gode opgaveløsning.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 25 timer om ugen. Ansættelse sker i henhold til HK-overenskomsten med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Socialtilsyn Syd indhenter privat straffeattest forud for en eventuel ansættelse.
Tiltrædelse 1. november 2024 eller snarest muligt.
Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til leder af data- og planlægningsenheden, Kristian Jørgensen, på telefon 72 53 19 61.
1. samtaler forventes afholdt torsdag den 19. september 2024 og evt. 2. samtaler forventes afholdt tirsdag den 24. september 2024.
Der kan mellem 1. og 2. samtale indgå tests som en del af rekrutteringen.
Ansøgningsfrist er søndag den 15. september 2024.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0f4c54ef)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Socialtilsyn Syd, Østerågade, 5672 Broby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6104209