Mehlsen Automobiler A/S søger en selvstændig og struktureret bogholder, der kan tage ansvar for hele bogholderifunktionen – fra daglig bogføring til årsafslutning.
Vi er en veletableret virksomhed, hvor vi har fokus på kvalitet og troværdighed overfor vores kunder.
Foruden vores nye bogholder, som vil være alene på kontoret, er vi pt 1 værkfører, 3-4 mekanikere og 2 arbejdsmænd på værkstedet
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Daglig bogføring og afstemning af konti
- Kreditor- og debitorstyring
- Lønkørsel og indberetning til SKAT og øvrige myndigheder
- Momsafregning
- Klargøring af materiale til revisor og årsregnskab
- Rapportering og økonomisk opfølgning
- Mailbesvarelse og telefonbesvarelse ift. bogholderifunktionen
Vi forestiller os, at du:
- Har solid erfaring med bogholderi og økonomistyring
- Arbejder struktureret og har sans for detaljer
- Er fortrolig med e-conomic eller andet økonomisystem
- Har erfaring med Microsoft-pakken (Word, Excel og mailhåndtering)
- Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
Vi tilbyder:
- En stilling på 20 timer om ugen, hvor din timefordeling på en uge kan aftales
- En alsidig og selvstændig rolle med stor indflydelse.
- Oplæring/overdragelse af opgaverne
- Løn efter kvalifikationer og pensionsordning
- Sundhedsforsikring
Lyder det som noget for dig?
Har du spørgsmål til stillingen, så kan Arne Mehlsen kontaktes på tlf: 2381-0303
Din ansøgning og CV sendes til: amehlsen@mehlsen.dk .
Vi vil holde samtaler løbende, da vi gerne vil have stillingen besat snarest mulig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
MEHLSEN AUTOMOBILER AS, Assensvej, 5672 Broby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/35793106-50d9-4fe9-bc60-79dbc341641d